Isnin, Disember 20, 2010

JANGAN PAKSA ORANG..TAK BAIK..

Aku jnis mls nak upload-upload gambar ni..Kalau upload pun time aku betul-betul rajin ja..kalau tak..memang takdak gambar aku yang tak termasuk dalam blog ni..Cisss..apahal aku cerita pasal malas nak upload gambar ni..aku nak cerita pasai lain..


Aku rasa kan,lepas ni aku takmau ajak Incik Bachok naik permainan-permainan yang boleh menyebabkan isi perut terkeluaq la sebab semalamm aku paksa Incik Bachok naik Challenger dengan aku.Dia beria la takmau naik sekali..tapi aku paksa gak..sebab aku suka naik menatang tu..Jadi dia naik gak..Masa menatang tu berpusing,aku dengar suara dia ja menjerit paling kuat,aku ngan Alia relax ja sebab kami selalu naik..Bila turun ja dari benda tu,aku tengok muka Incik Bachok pucat gila,jalan pun tak betul,nak termuntah..Kesian plak..
Waaaa..
banyak kijam la ini awek..
hahahahhahahahha....

Kesian betul..aku ingat lai muka dia camna semalam..
Waaaa....kesian..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!