Sabtu, Disember 18, 2010

ADA KAT DIA RUPANYA...

Hahahahahhahahah..
Rupanya kad bank aku ada kat Mirul..
Penat aku call Maybank suruh blok kad aku..
Last-last ada kat Mirul..Mangkuk ayaun betoi..
Aku riuh-riuh tadi..dia boleh diam..Pastu bila dia nak amik kad nama kompani apatah yang nak offer dia kerja dengan depa kat dompet dia..
Riuh panik dok hairan kat sapa dalam dompet dia..
hahahhahaha..
Aku pun lupa..khamis malam jumaat tu,aku suruh dia tolong cucuk duit kat aku..aku pening nak pi kluaq rumah..
dia kasi duit kat aku..kad lupa kasi..apada..


Caisshhh!! buat kecoh boleh minah poyo ni..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!