Isnin, Januari 10, 2011

AKU RASA MACAM AKU PENJUAL KENDERAAN YANG BERJAYA PULAK..

Sejak hal motor adik aku masuk dalam mudah.my dan jugak dalam blog ni..makin ramai pulak yang call aku.Bukan nombor hanset adik aku..apa kejadahnya call no Hanset aku plak tanya pasal motor..Aku rasa macam minah rempit pulak dok bagitau pikap ok la..body lawa la..rim sempoi la..hahahahahha..

Adik aku pun satu..taruk la no hanset abah aku ka kat Mudah.my tu..yang hang pi taruk no aku buat apa?Tak pasal-pasal aku jadi operator menjawab talipon plak..
Dalam seminggu..mau ada 2 3 orang gak la layan call aku.Tak termasuk yang SMS lagi..tapi yang SMS aku tak layan pun..hahahaahhaha...

Hari ni ada jugak la 2 3 orang yang contact aku bertanyakan hal motor tu..yang nak beli dengan harga seribu pun ada!! Tak ke bangang..Dia ingat motor adik aku ni beli time zaman Jepun kot..Agak-agak la kalau tak tawar harga pun..tak munasabah langsung..
hahahahahahahahahaha..

Sikalang aaa...ada dua nombor dah masuk mesej tanya pasal motor tu..Adoila..penat!!

2 ulasan:

Bijen M. berkata...

Lepa mau ngolat lu tu.
Jaga-jaga.

Mrs Poyo berkata...

Bijen..

haiyaa...
mau ngolat wa ka?
talak boleh maa..nnt itu bachok pnya olang kasi penumbuk sama itu olang maa..
chisei...

hahhaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!