Rabu, Mac 16, 2011

KEMBANG SEMANGKUK

"Depa dok puji u.."
Eh..pahal plak Incik Bachok bagitau aku depa dok puji aku..Depa tu siapa kan..


"Siapa depa tu....???"Aku soal dia..

"Kawan-kawan I la...I gitau u dah beli rumah..Lepas tu depa terus puji U..cakap I untung la..U pandai rancang masa depan la..hahahahha.."

"Haaaa..u patut bangga dapat Girlfiend macam I..selain dari kurang lawa..I pandai urus masa depan tau..hahhahahaha..Pungkoq dah kembang semangkuk ni..hahahhaha.."


"Yela tu..hahahahha"


Tak sangka ada orang puji diri aku ni..hahahahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!