Rabu, Mac 02, 2011

BANYAKNYAAAA....MACAMLA AKU GAJI BERPULUH RIBU...CISSSS!!

"Mira...campur kos tukar nama pemilik keta,tukar geran baru dengan buat roadtax insuran semua sekali Rm950.."Kata-kata abang ejen tu tergiang-ngiang kat telinga aku semalam sampai la ni...
Arrrrrgggghhhhh...Jahanam gaji aku bulan ni!!!!

Kepada Incik Majikan...bukan main lagi masuk paper cerita company untung berpuluh-puluh juta baik punyerrr...Jangan lupa bonus 2 bulan gaji yang dijanjikan tu yerrrr...Aku rasa takdan sebulan akaun bank aku kering..Dah la 11 Mac ni pi bercuti-cuti kat Terengganu..Banyak duit nak guna tu...Waaaaaa....!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!