Khamis, Mac 17, 2011

CONTEST?TAKDAK MASA NAK PIKIOR BENDA-BENDA NI SEMUA..

Ada seseorang suruh aku buat Contest kat blog aku..Contest apa plak ni?Katanya kalau aku buat contest mesti banyak orang baca blog aku..
Haiyoohhh...Minta maaf la..Ceq tak minat la contest-contest ni..Ceq buat blog sebab ceq minat menulis..minat bercerita..Tu ja..nak kata ceq kera sumbang pun ceq tak kisah la..Takmau la ceq buat contest montest ni..serabut..ni blog poyo..mana bleh serabut-serabut..hahahahaha..Nak main contest-contest pi la kat blog lain nah..kat blog ceq ni kita enjoy membaca ja tau..Ok!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!