Rabu, Mac 02, 2011

AYAM GILA

Malam-malam macam ni tiba-tiba ayam jantan yang selalu Lepak kat tepi rumah aku sambil mengejar ayam betina hari-hari tapi haram sekoq pun dia tak ddapat romen tiba-tiba ja berkokok..

Aku syak ayam ni dah nyanyuk...tak pun gila isim...
hahhahahhahahah

2 ulasan:

Dark Half berkata...

ayam tu terkena virus sewel dari ang kot... x pun sangap tak dapat beromen.. kah3

Amira Amair The Poyos berkata...

Dark Half..

Tula..sapa suruh hari-hari lepak kat tepi rumah aku..kan dah terjangkit dengan aku..hahahha..

Tapi aku syak dia sangap jugak la..tak tahan sampai berkokok..hahahahahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!