Selasa, Mac 29, 2011

SERABUT LAGI

Argghhh...awat serabut taktau..macam ada benda aku nak cerita..tapi tak boleh..Macam tersekat kat kepala otak ni lepas tu tak boleh keluaqkan.. Waahhhh!! tension gila macam ni..dah la kerja banyak..kepala otak plak buat hal...!!! Fuh..Fuh..Fuh..relax-relax...

2 ulasan:

menusuk hati berkata...

kawe tau demo tengah serghabut..demo minom air ni...air serghabut perghut...

Amira Amair The Poyos berkata...

Menusuk Hati..

Walaupun Ceq berkapel dgn org kelate,tapi Ceq tak paham..
hahhahahahahhahhahaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!