Khamis, Mac 24, 2011

SELAMAT DAPAT BABY BARU

Tengah aku ralit dok wat keja..tiiba-tiba ja ada mesej masuk dalam hanset aku...



Alhamdullilah..Wife and baby selamat..saya dapat baby boy..





Jadi aku termenung sat..mamat mana plak yang tiba-tiba bagitau aku dia dapat anak ni?Pikir takdak 5 minit,baru aku teringatkan Ida..Yela..sepatutnya semlam ialah due date dia nak beranak..Tapi semalam baik punya sembang ngan aku dalam telefon..Siap gelak sakan lagi..Sampai aku rasa takut plak..yela..gelak sakan sangat..takut terberanak plak..dah la due date..Jadi aku pun call nombor yang tak dikenali tu..Jadi tuan empunya pun jawab..



"hello??"Aku soal.Soal ka tu..tu bagi helo la..bukan soal..

"Ye hello.."Suara lelaki tu jawab..

"Ni sapa?hantaq mesej kat aku tadi..?"haaa..ni baru orang panggil soalan kan..

"Mira..Shequl ni..Ida da bersalin..pukul 8.30 tadi.."
Lohh..laki Ida ka..ceh..hahahhahahhaa...Aku tengok jam..pukul 8.51 pagi..Wah..cepatnya mamat ni sampaikan berita..teruja la tu..hoohoho...

Jadi aku cadang nak pi tengok Ida hari sabtu ni dekat Pendang.Dia nak berpantang kat sana.Tapi Incik Bachok plak..

"Loh..I pun nak pi tengok jugak anak die..Sabtu depan la kita pi sama-sama..I balik kampung kan sabtu ni.."


Yola....terpaksa la aku pi sabtui depan..tak sesabar rasanya nak tengok anak Ida..huhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!