Selasa, Mac 08, 2011

TERIMA KASIH

Tadi masa tengah sembang baik punya dengan mak,,tiba-tiba a aku rasa sesuatu telah terjadi pada tubuh aku..Tapak kaki aku mengerekot beberapa kali lepastu dahi aku berpeluh sakan..Mula-mula tu aku boh layan....lama-lama aku rasa macam tak boleh nak boh layan dah...Jadi aku pandang mak aku sambil buat isyarat..Melibat au buat isyarat dengan muka tak boleh blah...mak aku pun berkata...

"Pohhh...pohhh..pooohhhh..."sambil tunjuk isyarat keluaq dari bilik dia.Jadi aku dengan gelodak dalam jiwa ni pun blah keluaq dari bilik mak menuju ke dapuq..Aku nampak tok aku tengah makan kat atas meja makan.Tok teguq aku..

"Hangg nak pi mana mira?"

Takpa menjawab pertanyaan tok,aku tunjukkan arah tempah yang aku nak tujui..Tok pun pandang kearah tu lalu berkata..

"Namapaknya hang nak melancarkan bom hang sekarang ni...cepat pi!!"
Jeritan tok mengesa aku suruh cepat buat aku terkejut.Dengan segera aku berlari-lari anak menuju ke tempat itu,ke sebuah bilik...Sebalik saja aku masuk dalam bilik tu dan pintu ditutup aku pun duduk lalu...

Pooommm..pommmm...pommmm! kebabommmmm!!!!!


Ahhhhh...lega rasanya...terima kasih Doktor Bernard...I like!!!!

2 ulasan:

Dark Half berkata...

adoiiii...lawaknya. hang cirit tembakkk kaa?

Amira Amair The Poyos berkata...

Dark Half..

tak la cirit sgt..sedang2 sahaja..hahahhaa

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!