Khamis, Mac 31, 2011

HADIAH BESDAY...SYABAS BETA SYABAS..I LOIIKEEEE!!!

Semalam kawan Aloyah si Hazwan dongga tu ada mesej aku ucap Happy Besday..Sebenarnya dia la orang pertama yang hantar mesej kat aku wish besday...Bukan macam Incik Bachok itu..orang terakhir wish kat aku..(ok...esok mesti dia marah sebab aku bagitau dalam blog dia orang terakhir yang wish kat aku.hahahhaha....).Jadi aku balas mesej kat budak tu yang tak dapat dipastikan status dia samada kawan saja ka atau boyfriend Aloyah(what the hell budak sekolah sekarang main cintan cintun..masa aku sekolah dulu tak main pun.) supaya kasi hadiah kat aku..


Tadi..melalui facebook Aloyah(aku dah delete facebook aku sebab ada orang jeles dan mengamuk bila tengok friend aku ada 3 ribu dan kebanyakkan lelaki dan ada orang gila mana copy gambaq aku taruk dalam facebook dia..gilak!!),dia kasi hadiah sama aku.hahahhha..lawa betoi...tarrraa!!!





Memang takbleh blah betoi tengok muka usup ayuh basikal sambil nyanyi lagu besday untuk diri sendiri..siap beli kek lagi...Waaaawawawawawawawa..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!