Isnin, Mac 28, 2011

DAH TAK BETUL AGAKNYA..

Aku rasa aku tak betul kot sebab asyik bercerita pasal meja aku plak dah..kalau minggu lepas aku punya meja punya la teruk..Tiba-tiba ja pagi ni mai kerja bersemangat aihh kemas meja..muahahhahahha...Susun semua dokument dalam fail..Mr Eksekutif mai ja pagi tadi tengok bilik aku teruih tersenyum girang..ahhahahhahahaha....


Gila nampak suci gila meja aku ni..muahahhahahhaa





Kiri kanan depan atas suci gila....hahahhahaa

Bos!! bila nak tukaq pc ceq ni???kata dah minta kat pihak pengurusan dah...



Hari ni mybe meja aku kemas gila..tengok la dua tiga hari lagi...berselerak balik la...hahahaha..

2 ulasan:

menusuk hati berkata...

assalamualaikum..hehe..poyo betulah..pakcik rasa skrg ni meja tu mesti dah macam tapak pelupusan sampah..hahahakz!

Amira Amair The Poyos berkata...

Pakcik..

skrg masih ok..tgk la esok mcm mana meja ni..hahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!