Khamis, Mac 31, 2011

LAGU FEVERET:ARIGATOU-UTADA HIKARU

Tadi Incik Bachok call aku..Tak payah la cerita apa yang dia cakap dan cara dia cakap kat..malu laa..Pompuan macho macam aku mana leh dengar cara cakap macam tu..Geli siot wa cakap lu..Dah la jarang-jarang Incik Bachok cakap macam tu..Selalu cakap macam sembang sesama kawan ja..Demmm!! Aku geli gila..hahahha..

Secara otomatik ja..aku dengar lagu Arigatou nyanyian Utada Hikaru tu macam muzik latar kami bercakap..demmm!!!
Waaa..apasal lagu sedih ni..tak best langsung..Walaupun lagu ni dah lama..still ingat lagi tu.huhuhuhu




Arggghhh!! tak boleh blah gila..!!!
Kena dengar muik yang bingit sikit ni.

Arrrgghhh!!!
Demm..demm..demm!!

P/S:Ada satu adegan si hero tendang-tendang besi jambatan tu kan..agak-agak Incik Bachok pernah buat macam tu kalau dia marah aku?hahahhahahhaha!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!