Rabu, Mac 30, 2011

LUAHAN HATI SEORANG ANAK DARA

Memang pelik bila kita melepak dengan rakan sekerja tiba-tiba depa sembang pasal anak-anak masing-masing sedangkan aku..haaa...Sebenarnya kat opis aku ni aku la satu-satunya masih anak dara tak kawin lagi...fuuuuuu...

Memang pelik jugak bila kita jumpa kawan-kawan masa sekolah dan masa belajar secara tiba-tiba ja depa sembang pasal anak depa..anak dah pandai buat bunyi,anak dah pandai meniarap..anak dah pandai merangkak,anak dah pandai berjalan..anak dah pandai sebut perkataan mak..bububu..gugugugu...Fuuuuhh!!..

Memang rasa pelik jugak bila kawan-kawan yang sedang mengandung bersembang pasal hal-hal mengandung..jumpa doktor..makan vitamin..minum susu..waaaa!!


Semua pasal anak..anak..anak..dan anak...

7 ulasan:

SwEeT sOuR mEmOrIeS berkata...

hehe..itu tandanya..nak suruh akak kawen la tuuuuu

Amira Amair The Poyos berkata...

Fatin..

kak muda lagi..
Wahahahahahhaha..perasan!

Khuzrin Kamarudin berkata...

lincah la kahwin. hahaha...

weengurl berkata...

hg crita la plak pasai ank kucing hg...

Amira Amair The Poyos berkata...

Khuzrin Kamarudin..

Erkkk??


Ween..

aku pernah crita..depa tak berminat..waaaaa

Penanggah berkata...

susah2 lu criter ler pasal anak jiran lu si karim tu..

Amira Amair The Poyos berkata...

Penanggah..

karim dah pindah..jiran gua semua org2 tua skrg ni..mana nak ada anak kecik..
muahahhaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!