Rabu, Mac 02, 2011

KUARTERS

Tadi bersembang dengan Yazid dan Khausar pasal beli rumah.Yazid cakap oleh sebab dia dah umur 24 tahun,dia patut ada rumah sebijik..Muda-muda ada rumah memang bagus..bulan-bulan bayar murah..kalau tak duduk pun boleh buat sewa...Lain la khausar kan...Dia dah beli rumah,tu pun dia nak beli sebuah lagi untuk buat asettt...Jadi tiba-tiba Yazid tanya aku.

"Rumah yang hang nak beli tu kat mana...??"

"Bertam Perdana...."Aku jawab.


"Petang ni jugak aku nak daftar nama nak beli!!!"
Waahhhh..Semangat betul Yazid


Lepas tu Incik Pegawai Bos Khausar masuk bilik meeting tempat kami bersembang...Sambil senyum dia cakap...

"Mira..saya dah tengok rumah kat Bertam Perdana..nak beli laahhh"

Waahhh.Khausar...bos hang pun nak beli rumah kat situ..Tapi rumah standard pegawai laaaa,yang mahal punya..Haaaaa..elok laa...pakat-pakat beli kat situ..Jadi cam kaurters plak...hahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!