Jumaat, Mac 25, 2011

SAYA NAK BUAT KERJA LUAQ SEPENUH MASA

Tadi macam biasa,bos masuk dalam bilik aku..Jadi,sebagai pekerja bawahan yang peramah,aku pun sembang dengan dia..

"Bos..Minggu depan,1 April.ada staff baru masuk."

"Hah! iye?? bape orang?"

"6 orang ja...tapi lagi 10 akan menyusul kot,tapi taktau la depa nak taruk budak-budak tu kat zon mana"wah..ayat drama siot..menyusul tu..hahahhahaha

"Mana ko tau?"Mr Eksekutif tanya aku.

"Salah seorang daripada depa kawan laki-laki saya.."Padahal boyfriend..muahahhahahahaha..

"Kawan laki-laki dalam kurungan tetttt!!!! Hahahahha"Wah..bos aku ni macam tau-tau ja..huhuhu..."

"Mana da bos..."aku cuba menidak..padahal betul..

"Eleh..yela tu..perempuan ada tak?"

"Taktau la bos..awat kalau perempuan..??nak suh dia dok tempat saya sekarang ka?"

"Nape plak nak dok tempat ko plak??"

"Yela...kalau dia ganti tempat saya..boleh saya buat kerja luaq sepenuh masa..hahhahahhahahahha"

"Banyak la ko..boleh blah!"

"Hahahahahahhaha.."

Awat la bos takmau cari pengganti untuk aku..aku nak kerja kat luaq sepenuh masa..waaaaaa!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!