Rabu, Mac 16, 2011

MUKA SERUPA...

Haa...dia dia ratu dikir barat..Ellyana..Muka sebijik macam muka Ellyana penyanyi tu..Gila betul gelek dia...Menurut Incik Bachok,yang menyanyi dadgdut dikir barat ni kebanyakkannya oran Pattani..Tapi ada jugak dari Kelantan.Tak pasti pulak yang Kelantan atau Pattani.Aku tanya Incik Bachok,dia layan ka benda-benda camni..dia kata tak..Bagus!! kalau dia layan memang geram jugak la..Tengok dia gelek kalah Inul...





Aku rasa gosip pasal Ellyana Joget seksi tu...bukan Elyana kot..Rasanya budak ni.
hahahhahaha..

2 ulasan:

nizamsani berkata...

wow.

Amira Amair The Poyos berkata...

Nizamsani..

hang dah terpana noh..
hahhahaa

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!