Isnin, Mac 28, 2011

HANYA TIME KERJA SAJA DIA MAI..

Aku baru perasaan yang sepanjang cuti hujung minggu dua hari ni..Aku langsung tak update blog aku.Bukan sebab apa..sebab aku bizi dengan aktiviti riadah dengan family aku..hahhaha... Sekarang bila masuk kerja ja baru rasa nak ada idea tulis blog balik..Awat time cuti takdak idea??Awat time kerja baru idea nak mai..!!! aku dah buat kerja pun tak sedang selagi aku tak melampiaskan tulisan aku kat blog ni..Waaa...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!