Selasa, Mac 15, 2011

MIMPI AKU BUAT APA KAT HANG?

Tadi Kucai tiba-tiba mesej aku..

Wan.....

Jadi dengan segera aku contact dia pakai fon opis aku..kan free ja..nama pun kerja kat TM kan..hihihi..takdan aku nak dengan bunyi caller ringtone..tiba-tiba dia jawab bagi salam...

"Weh..cai..aku mimpi hang semalam!!"Aku bagitau peristiwa semalam tanpa jawab salam dia.


"Hahhh!! hang mimpi aku?? hang mimpi aku buat apa kat hang??"


"Cilaka hang..akai kotoq!!"

"Hahahahahahahahah...hang rindu kat aku la tu..hahahahhahaha..mangkuk betoi..bila mimpi aku baru nak call.."


Dan macam biasa..kami sembang sampai 2 jam..hahahhahaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!