Rabu, Mac 30, 2011

HUJAN PUNCA NAK TERKENCING

Sejak seminggu ni..Penang dilanda (ayat karangan siot..hahahha) hujan tanpa henti.. Pagi petang siang malam hujang ja..Tapi hujan tak la lebat sangat..yang sedang-sedang saja..Tapi bila dah hujan mesti la sejuk kan..tu yang buat aku berulang pi tandas selang 15 minit tu..hahhahahah..

Dulu takdak hal kalau hujan sebab aircornd bilik aku rosak..Tapi sejak Incik Pegawai Panglima Mata Satu muncul kat opis ni dan mengamuk sebab pihak mentenan tak repair aircond aku,esoknya aku mai opis aircod terus ok..hahahahhahat Tau pun takut..hahahhaha Tengahari tadi Khausar belanja aku makan KFC.Dia belanja aku makan KFC sebab besok aku punya besday.Sebab apa dia belanja aku makan hari ni dan bukanya esok..Sebab esok aku nak lunch dengan Incik Bachok..hihihihihi..Gatai!!(aku cakap diri aku sendiri gatai..jujur jugak aku ni..hahahahaha)

Hujan-hujan macam ni rasa mengantuk gila..rasa nak pi surau dan tidoq ja..hahhahahahhahaha...Memang cilaka dapat pekerja macam aku ni..hahhahahhaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!