Ahad, Mac 20, 2011

SERANGAN KE ATAS LIBYA,HAL MINYAK DAN AHLI POLITIK KITA

Heh...aku gelak ja bila Presiden Obama,Presiden Skarvoky dengan Perdana Menteri David Cameron buat kenyataan Media tujuan depa serang Libya sebab nak tolong rakyat Libya yang banyak terkorban angkara Gaddafi..hahahahha..Aku rasa serangan depa keatas Libya ni lagi buat banyak orang awam terkorban la...hahahhaha...



Ni pasal minyak ja..Libya kan kaya dengan minyak..Awat masa Mesir huru hara dulu depa tak masuk campur..Sebab Mesir takdak apa..Tapi Libya...

Dulu bukan baik lagi dengan mamat Gaddafi ni..la ni buat musuh la plak..

Sejarah yang berlaku kat Iraq memang bakal berulang la...



Takat serang Libya pakai peluru berpandu,lepastu bila tentera Libya lumpuh baru nak guna tentera darat masuk tak payah la...Memang dasar pengecut..



Waahhh..apahal plak aku nak marah ni?hahhahaa...

Ni hal Gadaffi dengan rakyat dia la...biaq depa la setel sendiri macam mesir tu..yang bawa masuk campuq pasai pa..uhuhuhu..Pasai minyak la bai..pasai minyak..



Berapa kali aku nak sebut pasai minyak daaa....hahhaha





Tapi pagi ni ada cerita lucu pasai pakcik ni..Dia ni fanatik dengan parti politik pilihan dia..pantang orang sebut sikit pasal salah seorang pemimpin parti politik ni..tudia baik punya maki hamun...

Dia cakap macam ni..



"Tu dia la Gadaffi..memerintah lama sangat..orang jemu..bagi la kat orang lain plak..."



Hahahahha..sekali abah aku jawab..


"Ala....yang si polan tu berpuluh tahun dok pegang jawatan dia..orang lain dah turun dah dari jawatan..dia tak turun-turun lagi..Jemu sangat aaihhh.."



hahahhaha...Terdiam teruih..haaaaa...
padan muka...

Apa-apa pun..pada pendapat aku,tak setuju langsung serangan ke atas Libya tu..baik habiskan duit tolong rakyat Jepun tu lagi baguih..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!