Rabu, Mac 09, 2011

ABAH LAHIR KAT BONGO

"Abah...Cikgu nak surat beranak abah.."
Sekali lagi Azhan minta surat beranak abah.Abah yang tengah layan filem Zombie kampung pisang dengan wajah ceria tiba-tiba berubah suram..

"Deeeyyy tambi...Cikgu hang ni pasaipa?aku dah bagi kan haritu?awat minta lagi??"

"Mana An tau...tiba-tiba ja dia minta lagi..."


"Haiii...cikgu ni pasaipa..awat tengok muka aku tak macam warganegara Malaysia ka sampai berulang kali minta niiii.............??"


"An cakap abah lahir kat Bongo...teruih dia minta lagi sekali..."

"Bongo mai mana plak??"

Haritu abah yang suh bagitau..An bagitau la..."

"Congo kot?"mak mencelah..

"Haaaa...Congo..An silap la...An cakap kat dia Bongo..."

SEkali abah pun tepuk dahi dia berkali-kali..
hahhahahahaahhahahha...
Dapat anak lurus...camtu la...hahhahahaha

2 ulasan:

Dark Half berkata...

adoiiii...aku gelak guling2. family hang memang lawak tahap serius

wey, entry aku harini hanya parody. kau jgn terasa pulak. itu cuma kata2 seorang polis blog yg berlagak cambagoss

Amira Amair The Poyos berkata...

Dark Half...

haa..mmg pun..kalo hg dok sehari kat umah aku..bukan tahap terguling ja..sampai terberak2 pa dok gelak..hahahahahha


Hahahahha..aku tak terasa la..tapi aku dok gelak sebb gila emosi Max Prodigy tu...hahahhaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!