Sabtu, Mac 19, 2011

KENDURI KAWIN

Hari ni sebelum pi layan wayang,aku kena pi teman Incik Bachok pi kendurri umah kawan dia dulu..Kawan sekelas dia masa dia blajaq kat Politeknik dulu kawin....huhuhuhuhu.
Incik Bachok kawan hang da kawin...hang bila laagi?
Huahuahauhahauahhua.....

Kesian marka hampa...dah lama menunggu tu...hahahahhaa...
hahhahahahhaha

2 ulasan:

Dark Half berkata...

pehhh...perfect date. pas makan kenduri layan merong lakk. aku pun tak tengok lagi...nanti kasi rebiuu sket dr pandangan parabola hang ttg cter tu

Amira Amair The Poyos berkata...

Dark Half...

nnt aku review..byk gak yg aku tak puas ati wlaupun filem tu hebat..hohoho..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!