Rabu, November 17, 2010

BERSHOPPING PADA HARI RAYA

Baru balik dari Shopping ngan sepupu-sepupu laki-laki.Kami pi Jusco Perda..mak aiii..ramainya orang.Yang bestnya yang melayu datang dengan baju melayu,kebaya kurung bagai..beraya dalam jusco ke..pakat-pakat tengok wayang lagi.Lagi pun kat Penang bagi aku la,sambutan raya haji memang tak meriah pun.Macam cuti biasa je..banyak pi keluar jalan-jalan.Yang kerja pun ada.Tapi kalau raya Aidilfitri memang meriah gila la..
huuhuhu..

Tapi aku belikan mirul dan azhan baju.Aiman pulak belikan adik-adik dia dan abah dia baju gak..Paksu ja dok melangut ikut.Pastu aku beli buah untuk hantaran bertunang esok.Teruja gila paksu nak bertunang ni.Semua pakat-pakat pakai baju kaler biru esok.HAHAHAHHAHA..

Esok Incik Bachok nak balik mai Penang semula.Kalau sempat nak jumpa dia esok sebab jumaat aku nak bertolak ke KL..
Lepas ni dating naik Satria plak la..
hahahhaahha

Loh..nak buh gambar..kabel plak hilang menyorok tang mana tah..kena cari dulu ni..
huhuhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!