Khamis, November 18, 2010

MENJADI TUNANGAN ORANG PADA HARI INI

Tadi paksu selamat menjadi tunangan orang.Tak Sangka paksu yang gelong macam aku selamat bertunang dengan seorang gadis dari Selama,Perak yang gelong macam kami jgak.Cantik la tu..hahahhaha..

Tadi kami berkonvoi 6 buah kereta termasuk kereta aku.Kalau paksu bawa kereta dia sendiri mesti jadi tujuh.Rombongan bertunang macam nak kawin..Semua adik beradik mak ada termasuk adik-adik tok dan adik tiri Arwah Tokwan.Memang kecoh.

Esok aku dengan family pi bercuti...Semua adik beradik mak pi bercuti kecuali Paksu yang terpaksa bekerja..hahhahaha..Jadi maknanya Minggu depan baru aku balik penang semula.Taktau samada hotel yang kami dok ada wireles ka tak..Klaau ada alhamdulllah..Kalau takdak...
huhuhuhu...

gAMBAR Akan di upload kemudian laa..

2 ulasan:

Penanggah berkata...

laa ingatkan lu yg bertunang.. tu baru lu nyer paksu bertunang pun dah 6 bijik kreta yg mengantor.. klau lu bertunang nanti tak tau la.. mau 100 bijik kreta.. 19 lori.. 7 bas.. 6 feri.. 12 sampan.. 200 jetski.. 5 rakit buluh.. 22 basikal.. 4 kapal selam.. (kira rombongn abng bachok ler..hehehe)

Mrs Poyo berkata...

Penanggah..

Lu terpedaya dengan gua punya tajuk rupanya..hahahahha..
Gua takdak feel lg nk jadi tunangan Incik Bachok laaaa..gua seronok brsendiri lg..kang jd tunangan org macam2 tak boleh buat..hahaha..

Lu lupa..jet pejuang Sukhoi 200 biji juga mai masa rombongan meminang aku nanti..
hahahahah

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!