Khamis, November 25, 2010

PONDAN MALAYSIA MESTI JELES KALAU TENGOK DEPA NI

Aku rasa pondan-pondan Malaysia mesti jeles gila kat depa-depa ni sebab gila sempurna depa ni macam perempuan tulen.Sepanjang aku jumpa pondan kat Malaysia selama ni kat mana-mana negeri selama ni,memang tak selawa depa.Taktau la kot memang ada selawa ni tapi aku tak pernah jumpa.Memang nampak jantan jugak.Yang ni memang lawa gila.Tapi orang perempuan tak payah la jeles.Secantik mana pun depa ni,depa ada kekurangan jugak.Hahahahahhaha..Bersyukurnya aku walaupun badan aku tembam dan tak lawa,sekurangnya aku ada alat peranakan dalam tubuh aku..(betul ke aku punya ayat ni?)heeee!












































Gila lawa..
Tapi sayangnya depa ni sebenarnya lelaki...


1 ulasan:

weengurl berkata...

dasatttt....mmg lawa gilaaaa.....erk..tercemburu plak..haha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!