Rabu, November 24, 2010

LUPA LA PLAK KAN...

Aku dengan Incik Bachok lupa ulangtahun kami yang ke 2 tahun.
Sempoi dak kami??
Dah 4 hari ulangtahun kami terlepas,baru sedaq pagi tadi..
Tu pun tak rasa apa-apa pun..terkilan ka..menyesal ka..Satu pun rasa..relax ja..
Kalau orang lain mau meraung gak la..tambah-tambah golongan perempuan..hahaha
Lagipun bukannya ulang tahun perkahwinan..ulang tahun kapel..nak kecoh pehal..ye dak??
Tahun depan kalau ada jodoh..ada la ulang tahunnya lagi..
hahahahhahaha...

Macam-macam betul la..
huhuhuhu

4 ulasan:

Penanggah berkata...

caya laa.. camno pun gua nak ucapkan Slamt Ulang Tahun kapel yg ke-2.. smoga cepat skit makan nasik minyak.. heheh.. dan gua pun baru smalam smbut Ulang Minggu kapel dengan awek ke-4 gua..

Amira Amair The Poyos berkata...

Penanggah..

Amin..kalo masin mulut lu..gua kawin..best jugak kawin noh..hahahha..gua kawin..lu kna mai..

Gila playboy lu..

weengurl berkata...

huish..penting tu...sbg knangan utk dia...bru la istimeawaaaa!!!..huk..huk...

Amira Amair The Poyos berkata...

ween..

hari-hari yg kami lalui bersama tu adalah kenagan yg teristimewa..
hahahhaa..
siot..jiwang gila...
Kami tak pernah sambut ulangtahun pun..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!