Ahad, November 14, 2010

JANGAN MENIPU BAPAK KITA(TAJUK MACAM SERIUS JA..HAHAHHAA)

Video klip ni diambil dari Filem Housefull yang kelakar habis.Lagipun filem ni bukan macam kebiasaan filem hindustan yang steroetype dengan cerita tema yang sama ja..

Housefull mengisahkan seorang lelaki yang bernama Arush(Ashkay Kumar) yang selalu bernasib malang dan rakan baiknya yang kelakar Bob(Ritesh Dekhmukh).Arush bercinta dengan Sandy(Deepika Padukonee) manakala Bob sudah berkahwin dengan Hetal (Lara Dutta).
Kesemua mereka bekerja di London.Pada satu hari si Hetal ni telah menelefon bapanya dikampung,seorang lelaki kaya kampung yang garang dengan mengatakan bahawa suaminya telah kaya dan mereka sudah memiliki seorang anak.Itupun atas tunjuk ajar Sandy yang turut menipu abangnya(Arjun Rampal). Kagum dengan menantunya ni,si Bapa pun bercadang mahu melawat anak menantunya kat London,terjerat dengan helah depa sendiri,depa pun telah menyewa sebuah rumah besaq milik janda kaya yang gersang.

Yang lagi kecohnya bila si bapa dah datang,bapa Hetal plak ingat Arush tu adalah menantu dia(sebab Arush memang muka baik ciri-ciri menantu pilihan) dan Bob tu cuma tukang masak dan Sandy plak pengasuh..memang lawak la ayah Hetal tu..bikin kecoh satu rumah..

Lagi kecoh bila abang Sandy plak datang melawat..bapa Hetal yang dah kena tipu dengan anaknya tu bersubahat plak menipu abang Sandy tanpa dia sedari..lagi kecoh la rumah tu..

Ni lagu dia..
time ni depa baru lepas brgaduh sesama sendiri,tiba-tiba bapa Hetal muncul..ingatkan bapa Hetal dah tau penipuan depa..rupa-rupanya dia mengigau..


hihihihi




Abah aku pun suka lagu ni..lawak tang bapak dia la..
hahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!