Sabtu, November 13, 2010

KALI NI SERIUS..

Aku tengah berkira-kira nak hantar orang belasah seorang lelaki yang berani ugut adik perempuan aku.Ugutan yang aku tak boleh terima.Hang sapa nak ugut-ugut adik aku!!
Hang ada masalah dengan mak sedara aku yang hampeh dan macam cilaka tu(aku dah mula hilang rasa hormat aku kat dia)..lepas tu hang nak cari adik aku..balas dendam konon..BABI!!

Hang silap orang la...lepas belasah..aku akan buat laporan polis!!
Hang sengaja nak aku buat perangai lama aku balik!!
Sial mamat campuran omputih ni..!!
Mat ganja!!
Cilaka!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!