Ahad, November 07, 2010

KUCING PUN TAU JELES..NASIB BAIK DIA TAK SIMBAH ASID KAT MUKA AKU..HAHAHHA

Aku ingatkan manusia ja tau cemburu.Rupanya kucing pun sama..
Dasyat dari manusia samapi berdarah tangan aku kena cakar..
Waaa....

Sebenarnya ada seekor kucing betina kat rumah paksu telah selamat melahirkan tiga ekor anak yang comel-comel.Bulu putih keseluruhannya dengan bulu cantik gila,al maklumlah..spesis baby jugak...Oleh sebab paksu jarang ada rumah dan balik pun tak tentu masa maka paksu pun suruh la aku bawa balik si Ibu ni sekali dengan tiga ekor anak dia tu.Aku dengan Mirul pun bawa balik la..Tiba-tiba..
Jeng..Jeng..Jeng..

Baby yang dianggap sebagai kucing penakut dan tak pernah berbunyi macam kucing nak bergaduh tiba-tiba ja buat bunyi camtu..Aaaaiii..pelik gila...Lepas tu aku letak kucing tu dengan anak-anaknya kat hujung dapur..Kasi makan..usap sikit-sikit..tiba-tiba ja baby melompat tinggi Pap!!!! dia guna kaki depa dia tampar muka si ibu..waahhh..macam drama Tv plak..tak cukup dengan tu..dia siap cakar lagi..dah la ibu tu dalam pantang(kucing berpantang ka?kokokoko).Diam ja dalam kotak tu..Bila aku marah baby..jangan buat macam tu..tiba-tiba dia mai gigit betis aku..aiyoohhh...sakit gila..aku try nak dukung baby..dia pi cakar..pastu gigit tangan aku.adoi!!

Gila ganas..pastu dia lari keluar dari rumah duk bawah kereta aku.Aku panggil dia pun dia buat tak reti ja..
kucing pun ada perasaan noh.
Tok kata baby jeles..
huhuhuhuhu..

Nasib baik baby ni kucing..
kalau la manusia.entah-entah apala dia akan buat nanti..
eeiii..takutnya!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!