Sabtu, November 06, 2010

KALAULAH DAPAT MIMPIKAN DIA..SHAH RUKH KHAN PUN PASTI MENANGIS KECEWA TAK DAPAT MASUK DALAM MIMPI AKU..HAHAHAA..

Sekarang dah pukul 12tghmalam lebih sikit...sat ja noh..dah masuk hari ahad.Tapi la ni aku dok berkira-kira nak tengok cerita apa sebelum aku tidoq.Kalau nak tengok cerita hindustan memang aku takmau dah.Fobia pasal mimpi semalam.Cilaka..kenapa Ashkay Kumar..Kenapa???

Tengah Pening sambil merenung DVD..
Rasa macam nak tengok filem The Perfect Gateway..tapi aku takut aku mimpi jadi pembunuh gila plak..huhuhuhuhu..Aku kan cepat terpengaruh..tengok apa-apa cerita sikit..terus mimpi..

Adik aku si Mirul tengah dok layan tengok cerita Siam.Aku dah muak tengok cerita tu dah..Kalau Tony Jaa yang berlakon takpa la jugak nak layan..Ni muka hero licin takdak jerawat langsung..macam pondan! Kalau tengok filem Tony Jaa dan mimpikan dia,mana tau boleh mimpi blajar muay Thai dengan dia..bukan senang weh nak belajar Muay Thai..abah aku pernah belajar..3 hari ja terus cabut lari sebab tak tahan dengan cara pembelajaran dia.Hari-hari kena belasah batang pisang apa kes..?bengkak betis abah aku..wahahahhhaahha..last-last anak-anak dia,dia kasi belajar Taek Kwan Do ja..huhuhu..
Apahal cerita pasal pengalaman abah aku belajar Muay Thai plak ni?
huhuhuhu..

Kalau aku dapat mimpi Tony Jaa dating ngan aku pun jadi la..biaq la orang kata aku tak taste sebab nak dating dengan mamat tak hensem macam si Tony Jaa tu..janji aku dapat belajar tips menyiku orang..hahahaha..




Yeaahhh! Miss Poyo nak mimpikan aku..cayalah!!!
ada semangat nak menyiku orang dengan lebih jitu lagi..
Yeaaahhh!
Tengok cerita pengembaraan Doreamon dan rakan-rakan ke Dunia Robot lagi best..
hehehe..

4 ulasan:

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

ha ha ha~

aigoo hang~ki

Mrs Poyo berkata...

Zara..

aku nk mimpi kan hg plak pasni..haha

comel berkata...

makaih!
x mo mimpikan perantau warrior ke???

Mrs Poyo berkata...

Comel..

saya siam..mana nak layan indon..
hahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!