Ahad, November 14, 2010

HARI RAYA HAJI NAK DEKAT DAH..

Sekarang Incik Bachok dalam perjalanan pulang ke Kelantan.
Tadi masa aku call dia,dia tak pasti dia ada kat mana dah sebab dari tadi dia melantak tiduq..
huuu...

Hari aku rasa tak best jugak la sebab aku tak hantar dia sampai kat Jetty..selalunya kalau dia nak balik ke Kelantan aku akan tolong hantarkan dia kat Jetty.Tapi hari ini aku tak boleh sebab time dia nak bertolak tadi adalah time aku masak kat rumah..time pi market bawa mak aku.
Tapi tak pa la sebab hari jumaat sebelumsemayang jumaat kami dah melantak sip-siap kat Jusco Perda,kira dah jumpa dia la...Incik Bachok suka sangat makan kat Restoren Ayam Penyet.Tapi dia bukan makan ayam penyet pun..dia layan lele penyet sama masak lomak cili api pucuK ubi haa...Lele penyet tu ikan keli penyet la..dulu masa first time makan kat restoren tu,mati-mati aku ingat lele tu siput lala..wawawawwawa...
Jadi tak rasa ralat sangat la..
Cissss..makan la Incik Bachok nak balik kampung kat Afrika..huuuu!




Cayalah..Incik Bachok suka makan aku..hikhikhik!
Apa-apa pun Incik Bachok aku tengok happy ja nak jumpa parent dia..yela..last dia balik masa raya aidilfitri hari ja..
Dan Incik Bachok tak sabar nak jumpa kereta Satria dia..
hahahahahhaa...
Mybe dia akan bawa mai kereta tu mai Penang.
Bagus jugak..aku first time naik kereta tu time first time kami dating kat Pantai Irama..
hahahahaha..
Apa aku cerita pasal kereta plak ni?
Arrrggghhh!



Nok jumpo mama abah..yayyyy!!

Semoga selamat sampai la noh..

huuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!