Isnin, November 08, 2010

MAIN-MAIN LA BEST....DAH KOTOR KITA MANDI...!!

Tadi masa aku melantak bersama Tok,Mak dan adik-adik,tiba-tina tok bersuara..

"Issshh..apala nak jadi dekat si Pasha Sendat tu..."Kata tok sambil geleng kepala lalu sumbat cucuq udang masuk dalam mulut dia..

"Lohh..awat plak tokkk?"Mirul plak menyoal.

"Awat la dia pi party holo-holo tu..tak elok tu..dah la pakai seksi bagai..Jin in the botoi konon..dia la jin tu.."jawab tok sambil geleng-geleng kepala.

"Ala tok..zaman moden..besa la tu.."aku jawab sambil suap baby makan..kucing aku manja macam baby orang..

"Isshhh..aku pun moden jugak dulu masa kat singapore dulu..berbikini kat pantai lagi..tapi holo-holo ni aku tak main laa...tu orang putih punya sambut raya..pagan-pagan tu..."Tok jawab sambil jegil mata kat aku..marah nampak..

"Mak dia tak marah ka?takpun Ramlie Ngah Taib tak marah ka anak dia dok berkawan ngan Pasha Sendat tu?"mak pulak soal..adooiiii...

"Ala mak..Rizal tu bukan nak buat bini pun kat Pasha sendat tu..otak dia tak center tu Si Rizal tu..dia nak buat main-main ja si Pasha tu.."Aloyah plak jawab..

"Haaa..nak buat main-main..sampai mampuih la depa dok main..tak sempat nak taubat..,mati masa dok main..Isssshhhh..takmau la hampa jadi lagu tu.."Kata tok sambil bangun dari kerusi nak pi ambik ayaq sembahyang..


Uiikkkk..tok aku sekali segala dasyat jugak mulut dia...
Wanita moden zaman 60an...besa la tu.
Nora Zain...haikkkk!



Pasha Sendat :Bee..tok kata u nak main-main ja..senyum dalam terseksa ni..

Jejai:mana da main-main..betoi ooo..tok saja buat spekulasi liaq tu..

Pasha Sendat:U tipu!!!

Jejjai: Shhhhhh!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!