Rabu, November 17, 2010

KENAGAN VIDEO KLIP:TENDA BIRU(VERSI LAWAK)

Masa aku belajar kat Politeknik dulu,dalam PC aku ada satu video klip lagu Tenda Biru yang dah diubah suai..Bila aku stress belajar(stress??macam la amik PHD..Padahal sijil ja pun..hahahha) mesti aku akan buka Video klip ni..memang lawak la lirik dia..Aku tengoK banyak kali pun tak jemu.Dengan roomate aku sekali layan lagu ni..Bila PC aku meletup gara-gara cicak masuk,video tu pun hilang la bersama kerosakan PC aku.Sedih gak..Tapi bila aku jumpa balik Video klip ni..
Waaaaaahhh..syoknya..serta merta mengimbau zaman masa belajar..
huhuhuhu....




Bangang betoi la..
hahahha

2 ulasan:

ctnorhatika berkata...

ika mmg penah tgk lagu n video clip..mcm hmpeh..lawak bodo..ngok ngek..jenuh nk trgelak ja..hehe~

Amira Amair The Poyos berkata...

Ika..

rasanya budak kelas kita smua ada video ni..
kan3...
Amikmkat budak laki la..
Oppppsss!
Depa bkn budak lagi..
hihihi

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!