Selasa, November 02, 2010

UNIFORM DAN BEBAN KERJA

Hari ni..Penang hujan..hujan dan hujan..
esok taktau lagi..hujan atau tak..
nak mandi tadi pun punya la takut..sejuk tahap cipan..huhuhuhuhu..
tapi mandi gak..

Baru taksat tadi..tokey kedai baju mai..nak ukur baju uniform..
Wah tokey pandai bagi nasihat noh..

"Yang muda-muda saya kasi fit aaaa...baru cantik ma...yang tua saya kasi longgar loooo..."
Pandai kau tokey..yang tua nak kasi longgar kunun..

Lepas ni aku akan dapat 3 pasang uniform..dalam berkira-kira nak pakai ka tak..Mybe kalau aku kerja kat luar baru pakai kot..huhuhuhu..kalau time kerja dalam opis..tak payah..

Aku ada kerja ni..sejak Encik Ismail pergi Mekah,aku ambik alih tugas dia..kadang-kadang Incik Pegawai 1 tolong jugak kalau dia ada kelapangan.Gila buat semua kerja dalam 1 masa..pengsan aku tengah jalan..huhuhuhuhu..
Dan aku harap sangat kalau Ida dapat masuk sini..sekurangnya beban kerja aku berkurang..
Ye dak Ida??
hohohoho..

2 ulasan:

Dolly Sweetslyxiouse berkata...

haha..lawak la ukur baju smlm..hahahah....maluuuuu

Dolly Sweetslyxiouse berkata...

lawak la ukur baju kmrin...maluuuu

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!