Isnin, November 15, 2010

IBU TUMPANG

Pagi tadi tengah aku melantak sarap aku..tiba-tiba ja anak kucing tu menangis balik..dengan naluri keibuan yang tinggi(cisss..takbleh blah betul la..)aku pun segera amik susu dalam peti..pi dekat anak kucing tu..kasi dia makan..sarap aku entah ke mana..huuuuu..aku bagi dia minum susu sampai la dia diam..adoi..buas jugak anak kucing ni walaupun mata tak terbuka lagi..Adoi la..
minta-minta la mak dia mai balik..
susah hati betoi la..
tak pasal-pasal aku jadi ibu tumpang..
huuu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!