Rabu, November 03, 2010

OT,PUSPAKOM DAN CUTI

Jumaat ni aku berkira-kira jugak samada nak buat OT ka tak.Banyak pening ooo..Kalau aku buat OT masa hari jumaat ni,dah la Depavali..bayangkan la jumlah duit yang aku dapat.
Aiissshhh..pening-pening..

Tapi aku lagi pening bila la aku nak bawa kereta aku ke PUSPAKOM.Susah la..menurut cerita mamat-mamat kereta yang terlebih dulu pi dating dengan PUSPAKOM,bukan senang nak lepas.Kurang-kurang 2 3 kali gak.Ada ja tak kena bagi depa.
Aku pening betul.Nak tukar nama lagi..aiyah..susah betul la tukar enjin sama tukar cat ni..jadi susah plak..
huhuhuhu..Rasa macam takmau pi ja.Tapi takkan selamanya aku nak lari dari JPJ kot..
Warrggghhhh...
susah hati....

Susah hati gak bila cuti aku tinggal 4 hari lagi....
Haiya!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!