Sabtu, November 06, 2010

DARI PAGI SAMPAI PETANG..MALAM NI MACAM MANA LA..

Gila!

Hari ni aku layan tengok filem dari pagi sampai petang.
Efek dia,aku sakit kepala gila-gila,nak termuntah dan rasa jemu tahap cipan sampai nak makan pun jadi tak lalu.Mata berpinau-pinau telinga pekak sebelah...
Aku rasa malam ni aku tidoq awal..seiring dengan Incik Bachok yang tiap-tiap malam tidoq awal kecuali time ada bola..owwhh..lupa..malam ni konfom Incik achok tidoq lewat.


Sekarang ni pun kepala tak center lagi..macam sakit-sakit tambah pening-pening giu..
baik aku pi mandi bagi hilang segala sakit berkaitan kat kepala ni..
huuuuu!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!