Rabu, November 24, 2010

TERLAKSANA SETELAH TERBENGKALAI

Aku beli hanset baru tu..tapi bukan henset keluaran terbaru pun.Hanset keluaran lama.C902 ja pun..tapi sebab aku berkenan dengan hanset ni,aku beli jugak.Biarla orang kata aku ketinggalan pakai hanset James Bond ni,janji hati aku senang.


TQ Miss Poyo..Lu minat gua dari dulu lagi..nanti gua pujuk James Bond amik lu jadi gadis bond dia.Feeewwwiitt!!

Untuk merealisasikan impian aku yang dah lama terbengkalai,aku terpaksa menolak Hanset C510.Walaupun berat hati,tapi nak buat macam mana kan..hidup mesti diteruskan kawan...

Moga hang dapat tuan yang lebih better dari aku..


Cilaka lu Poyo..gua banyak berjasa..lu tolak gua..ptuiihhh!

Hahahahaahaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!