Jumaat, November 12, 2010

TERGEMPAQ SAT..

Nak dekat setahun dah aku kerja kat TM..
Bulan Januari tahun 2011 4hb..genap setahun..
agak-agak aku akan dilantik ke pekerja tetap tak?
dengar-dengar khabar pekerja yang masuk masa bacth dengan aku awal tahun terpaksa tunggu sekejap untuk kelantikan tetap..
Sebab apa?owh..tu tak boleh cerita..ni hal pengurusan TM kat KL sana...
kang aku kena sama plak..
hahahahahhahahahahahahha...

Tadi aku ada terima emel..selalunya kalau emel yang pihak pengurusan bagi kat Mr.Eksekutif,depa CC kat aku..aku tak paham sangat mende la maksud emel tu..borang-borang..apa kejadahnya lagi..
tapi dalam beratus-ratus nama pekerja baru TM..nama aku tersangkut sama..
huuuuuuu!

2 ulasan:

ctnorhatika berkata...

bila nk rekemen ika masuk TM ni?? huhuhuh~

Amira Amair The Poyos berkata...

ika..

ceq pun tak boleh ttp ag..sambung kntrak lagi stahun..
waaaaaaa.....semua yang masuk skali ngan ceq kna sambung..waaaaaa...
tak dapat elaun!!!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!