Rabu, November 17, 2010

HARI YANG BOSAN

Raya haji paling boring adalah tahun ini.Tak macam tahun-tahun lain,mak tak masak apa pun kecuali rendang yang aku buat dan jugak lemang yang abah beli 2 batang semalam.Sepupu aku ada yang terpaksa bekerja walaupun raya haji dan ada jugak yang tersangkut kat jalanraya nak balik ke kampung ni dari semalam..sangat-sangat kesian la kat depa..lepas kerja terus nak balik Penang..last-last tersangkut..tidoq kat highway ja..la ni pun tak sampai lagi..huuuuu..

Tapi aku rasa esok raya kedua baru meriah kot sebab esok kan paksu bertunang.Semua berpakat nak pakai baju kaler biru..sampai aku tempah last minit baju aku..nah..dia hantam sampai RM75.Padahal baju kurung moden biasa ja pun..takdak hiasan pa pun..Tapi takpa la..janji dapat pakai baju kaler biru esok..
hahahhahahahhaha...

Bersedia la pihak perempuan.Dah target 5 6 buah kereta gak la datang bertandang dari family aku..Hahahahhahahaha..

Aku pun tengah boring..abah dok tengok History Channel ja dari tadi..
huuuuuuuu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!