Sabtu, November 06, 2010

OT..OT..DAN OT...DUIT..DUIT..DAN DUIT...

Sekarang dah pukul 12.52 pagi tapi paksu still tak balik lagi.OT katanya..Wahh..sekarang ni..sejak nak bertunang ni paksu bukan main gigih buat OT.Kalah abah aku.Kalau abah balik buat OT pukul 3 pagi pagi,paksu lagi terer hantam sampai 4pagi..huh!

Aku pun buat OT gak..tapi takat 7 malam ja..hahahhaha..

Kenapa orang sekeliling aku ni gigih sangat buat OT ni?Abah memang dari muda lagi kami adik beradik tau tabiat dia workholic..pi kerja malam pun siap bawa bini lagi(mak aku la tu).Paksu plak..owh..lupa plak yang dia nak kumpul duit hantaran..Incik Bachok..apahal plak rajin buat OT sampai 7 hari seminggu ni?Nak kahwin jugak ke?hahahhahhaha...
Aku tau kenapa Incik Bacchok rajin OT..tapi takdak kena mengena dengan kahwin.Hanya aku ja tau..Nantikan kemunculan hasil OT-OTnya..

Aku?Awat aku kalut nak buat OT sangat sampai sabtu ahad pun pi opis?
Sebab aku terngin nak beli kereta Kebal.
Sekian terima kasih..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!