Rabu, November 24, 2010

KALAU LA HITLER JADI CIKGU BESAR

Tadi aku baca blog Skychatz.Org.Macam biasa la beliau bercerita pasal mambang KLCC yang comolot baik punya kat tepi jalan tu kan..Sampai mak aku mengamuk bila tengok Video tu..nasib baik beliau tak lempaq ja laptop aku ke dinding.Kalau tak menangis tak berlagu la aku selama 30 tahun..hahahahhahaha...

Penulisnya yang diberi geralan Abe Long tu siap attach video tu lagi kat blog dia..yang penting,beliau jugak telah attach video lain plak yang berkaitan mambang dua ekor tu..memang kelakar gila...
hahahahhaha..
aku malas nak buh link..aku copy tunjuk sendiri la..
huhuhuhu..






Aku rasa kalau geng-geng Hitler ni jadi cikgu sekolah..memang berdisiplin gila budak-budak Malaysia ni..
Heeeeeee

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!