Selasa, November 16, 2010

BALIK AWAL..YAY!!

Yeaaahhhhhh!

Incik Pegawai bagi aku balik awal..tapi kena setel dulu kerja..
yieehaaaaaa!!!!!

Nasib baik dia baik hati tak banyak bila aku minta izin nak balik awal..
lega...Macxam besa..tak kira raya apa..dari dulu,kini dan mybe selama aku bernyawa..kerja aku buat rendang ayam.
Sebab amak aku kata rendang ayam aku sedap!!
Bangganyaa....mak puji tu..payah mak aku nak puji kalau hal masakan ni..
Dah 5 tahun aku buat rendang ni..Kira otai la...
hahahahhahahhaahha....

Hanya aku ja tau apa aku buh dalam resepi tu..sebab aku ubah sikit je bahan dia..
malas nak tulis panjang..tengah tulis surat amaran ni..
haiissshhh!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!