Ahad, November 07, 2010

OLD SKOOL LA PLAK DEPA KATA..TAPI AKU SUKA GUNA..DAN AKU TERPAKSA TINGGALKAN DIA..WAAAAAAA

Semalam Incik Bachok dah bising sebab dia dapat kesan ada lelaki gatai dok ganggu aku kat YM.Dia bagitau aku dia ada buka ym aku.Ok..Untuk yang demikian dia suh aku guna dia punya YM kalau nak berYM dengan kawan-kawan dan dia mahu aku add kawan-kawan aku guna YM dia..hahahahhahaha...

Ok-ok..dari pagi tadi lagi aku dok buat proses remeh temeh ni..
Kepada kawan-kawan..kalau ada YM bernama Ameer..tu aku la tu.
sila Accept yaaaa...
huhuuhuhu..

Aku rindu gila YM aku..dan satu lagi..ada beratus kawan kat dalam tu...Walaupun penggunaan YM dikatakan Old Skool oleh adik aku,tapi aku suka guna menatang ni..macam mana ni??kerana 2 3 orang lelaki yang tidak dikenali tah dari mana dapat alamat YM aku,aku terpaksa stop guna..
Incik Bachok..sat jela noh..ceq akan buang depa dari senarai list kawan-kawan ceq..
huhuhuhuhuhu..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!