Jumaat, November 05, 2010

MEROYAN DI HARI RAYA INDIA..

Hari ni sepatutnya aku pi OT...Tapi aku tak pi...Pehal raya-raya pi buat OT?Dok rumah tengok Box OFfice Astro Tanghatirai lagi best sambil layan maruku..
huhuhuhuhuhu..

Malam semalam aku tak cukup tidur sebab bunyi mercun dum dam dumdam sampai awal pagi..Jangan dok buat main-main..orang India dah pandai mai meriam buluh kalau hampa nak tau..Oleh sebab kampung aku boleh Dikategorikan sebagai kampung 1 malaysia..nah..hari raya melayu bunyi mercun,raya india bunyi mercun..raya cina bunyi mercun siap dengan wayang cina lagi kat hujung kampung..Chong cheng chong cheng...tapi aku layan....

Tapi awat gambar kat Tv semua tak best taktau..aku rasa macam nak belasah ja geng astro..Cilaka..aku bayar beratus-ratus setiap bulan(abah aku punya duit..aku tukang bayar..)..cerita bulan lepas korang tayang balik..
Cissss!

2 ulasan:

Umie Nadhirah berkata...

HAPPY HARI RAYA INDIA

Mrs Poyo berkata...

SELamt hari raya india jugak..!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!