Jumaat, November 12, 2010

SEIRAS..TAPI BUKAN KEMBAQ

Video klip kelakar lakonan Shah Rukh Khan yang pernah aku tengok..
Bengong punya penceritaan video klip..
Dengan baju yang dia pakai tak bleh blah langsung..
Muzik macam koboi tak koboi..
hahahaha..






Apa-apa pun Shah Rukh Khan tetap comel dan hensem dimata aku dengan lesung pipit dia yang dalam tu..hikhikhikhik..
Incik Bachok tak suka dia pun apa aku peduli..
hahaahhha
Siap la malam ni aku mimpikan kau Shah Rukh Khan..
Yipppi!



Demm!! Miss Poyo nak mimpikan aku plak dah,habisla aku kena melayan mimpi merapu dia..serabut ah!!demm...!! demm..!! demm..!!

Hahahahahahaahhaa


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!