Khamis, November 11, 2010

LU BERSALAH MAX PAYNE

Tadi aku pi kerja lewat..
sebab apa?
sebab aku punya la ralit layan filem MAX PAYNE kat Starmovie..
Sebelum ni aku memang tak pernah tengok pun filem ni walaupun Astro dah berulang kali dok tayang..sat kat HBO..Sat kat Cinemax samapai adik aku si Mirul pun penah buat protes kat Astro samapai pernah nak belasah piring Astro kat atas bumbung rumah aku ha...Aku pernah tengok Azhan main game dia ja..

Tadi pagi aku terlayan..layan punya layan samapi la pukul 8 pagi..
nak amik hang..lewat dah tu..ingat sennag dari rumah aku ke Bukit Mewrtajam..
Pelbagai ranjau dan duri aku tempuh tu..
best gak..tapi takdan nak tengok habis..sekarang aku tau kenapa Astro dok ulang tayang satu filem tu dalam sebulan banyak kali..
huuuu


Lu pehal Poyo nak salahkan gua plak penyebab Lu lewat mai kerja..
belasah kang..!! Huh!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!