Rabu, November 10, 2010

CARTA ORGANISASI : DIEDIT OLEH AKU..DI KUTUK OLEH MR EKSEKUTIF..WAWAWAWA

Adoiiii....banyak jugak kerja aku harini..
Banyak Pening..
tadi aku tengok carta organisasi opis aku..
wahhh..aku duduk dibawah 3 bos sekali gus...
patut la kerja aku banyak..
ketiga-tiga depa dok bagi kerja kat aku sekali gus tanpa aku sedari..
dasyatnya..
hohohoho..





SP - MAKSUDNYA PEGAWAI

MS - MAKSUDNYA PEMBANTU PEGAWAI

SMS - MAKSUDNYA PENYELIA

SK - MAKSUDNYA JURUTEKNIK

Try tengok yang mana satu aku..
hahahhahahahhahahahhaha..
Tak dapat punya la..picture kecik..
wawawawwawa..
xtau nak besarkan..
hahahahhahaha
gila kurang pandai aku ni..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!