Khamis, November 11, 2010

DIA BUAT LAGIIII...!!!

Alah...aku baru nak layan filem Sleepwalkers...
Tiba-tiba ujan..tapi aku tak salahkan ujan..beliau adalah ciptaan Allah..
Aku marah Astro..kenapa kau buat perangai masa hujan!!!
Tension aku..tension...
Time tak hujan hang takmau tayang cerita best plak..benci!!..benci!! benci!!
Tak kesampaian nak tengok Brian krause jadi vampire..
huuuuuu!


Tah Astro ni..aku baru cadang nak masuk dalam mimpi Miss Poyo..gigit kang!!
Grrrrrr!

Nampaknya aku kena masuk tidur awal la malam ni..

nasib baik esok lunch ngan Incik Bachok sebelum semayang jumaat..Sejuk la hati malam ni sikit..

Yippi!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!